سئو

15 نکته طلایی در مورد Semrush که باید بدانید!

  • ✳️

    تحقیق کلمات کلیدی پیشرفته با Keyword Magic Tool:

    از فیلترهای مختلف برای یافتن کلمات کلیدی خاص، سوالات متداول و کلمات کلیدی دم دراز (Long-tail keywords) استفاده کنید.
  • ✳️

    تحلیل رقبا با Domain Overview:

    بررسی کنید که رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبه دارند، ترافیک ارگانیک و پولی آنها چقدر است و بک لینک های خود را از کجا دریافت می کنند.
  • بک لینک

  • ✳️

    بهینه‌سازی محتوا با سئو Writing Assistant:

    محتوای خود را در زمان واقعی با توجه به معیارهای سئو مانند خوانایی، طول، و بهره‌گیری از کلمات کلیدی بهینه کنید.
  • سئو سایت

  • ✳️

    پیگیری رتبه‌بندی کلمات کلیدی با Position Tracking:

    رتبه کلمات کلیدی خود را در طول زمان در دستگاه های مختلف و مکان های جغرافیایی گوناگون پیگیری کنید.
  • ✳️

    تحلیل بک لینک ها با Backlink آنالیتیکس:

    بک لینک های خود و رقبای خود را تحلیل کنید تا کیفیت و اعتبار آنها را بررسی نمایید.
  • ✳️

    ابزار Link Building:

    فرصت های جدید لینک سازی را با یافتن وب سایت های مرتبط با حوزه کاری خود پیدا کنید.
  • لینک سازی

  • ✳️

    بررسی سلامت وب سایت با Site Audit:

    وب سایت خود را برای یافتن مشکلات سئو فنی مانند لینک های شکسته، سرعت پایین و خطاهای خزیدن بررسی کنید.
  • ✳️

    تحلیل ترافیک با Traffic آنالیتیکس:

    منابع ترافیک وب سایت خود و رقبای خود را شناسایی کنید و الگوهای رفتاری کاربران را درک کنید.
  • ✳️

    ایجاد گزارش های سفارشی با My Reports:

    گزارش های سفارشی را با داده های مورد نیاز خود ایجاد کنید و آنها را به صورت خودکار به اشتراک بگذارید.
  • ✳️

    بررسی رسانه های اجتماعی با Social Media Tracker:

    فعالیت های خود و رقبای خود را در شبکه های اجتماعی پیگیری کنید و عملکرد کمپین های خود را ارزیابی کنید.
  • ✳️

    تحقیق تبلیغات پولی با Advertising Research:

    تبلیغات پولی رقبای خود را بررسی کنید و بهترین استراتژی های تبلیغاتی را شناسایی کنید.
  • ✳️

    یافتن کلمات کلیدی پربازده برای PPC با Keyword Gap:

    کلمات کلیدی که رقبای شما برای تبلیغات استفاده می کنند اما شما از آنها غافل شده اید را پیدا کنید.
  • ✳️

    بهره‌گیری از امکانات Local سئو:

    رتبه بندی کسب و کار خود را در نتایج جستجوی محلی بهتر کنید.
  • ✳️

    بهره‌گیری از سایت سمروش Sensor:

    تغییرات الگوریتم های گوگل را زیر نظر داشته باشید و تاثیر آنها را بر رتبه بندی وب سایت خود بررسی کنید.
  • ✳️

    بررسی فرصت های محتوایی با Topic Research:

    موضوعات پرطرفدار و مرتبط با حوزه کاری خود را برای تولید محتوای جذاب پیدا کنید.

با بهره‌گیری از این نکات می‌توانید به طور موثرتری از سایت سمروش استفاده کنید و نتایج بهتری در بازاریابی دیجیتال خود کسب کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا